יום שלישי, 5 באוגוסט 2014

מלון דן ירושלים – המיקום והאטרקציות

ערך מוסף לחווית האירוח הנפלאה של מלון דן ירושלים הוא המיקום של המלון והאטרקציות. יש אטרקציות שהן חלק מהחוויה של מלון דן ירושלים וישנן אטרקציות בסביבה אשר מחוץ למלון. אז לפני הכל, עבור מי שלא יודע, נסביר איפה נמצא המלון. ובכן, מלון דן ירושלים נמצא על מדרונותיו של הר הצופים ואם אתם מדמיינים עכשיו את קו הרקיע של ירושלים אז אתם צודקים. קן הרקיע הרומנטי של ירושלים הוא חלק מהנוף של מלון דן ירושלים. אומנם מלון דן  ירושלים נמצא מחוץ להמולה של מרכז העיר אך הוא מציע גישה מהירה לאוניברסיטה העברית, הר הצופים והמרכז הרפואי הדסה. המלון נמצא במרחק קצר מתחנת הרכבת הקלה,  לכן הגישה אל המלון וממנו אל מרכז העיר קלה ומהירה.
מבין האטרקציות שתוכלו למצוא במלון דן ירושלים ניתן למנות את מועדון דנילנד.  מלון דן ירושלים מפעיל את מועדון דנילנד במיוחד עבור הילדים. המועדון פתוח בסופי שבוע וגם בחופשים. במועדון הילדים יוכלו למצוא מבחר של פעילויות ספורט במדשאות ובבריכה, מתחם לתינוקות, עמדות אינטרנט, פלייסטיישן ועוד. ואם אתם שואלים מה לגבי המבוגרים אז תרשו לי לספר לכם על מועדון הספורט והספא של מלון דן ירושלים. ראשית אציין שהכניסה אל מועדון הספא של מלון דן ירושלים היא מגיל 16 ומעלה אל מנת לשמור על אופי המקום. הספא של מלון דן ירושלים הוא מפואר במיוחד, צוות המקום יקבל אתכם בקבלת פנים חמה ולבבית ויארח אתכם כמיטב המסורת הירושלמית. בספא של מלון דן ירושלים תקבלו יחס אישי ומפנק. תוכלו לבחור בין טיפולים מפנקים של כשעה שעתיים או אם תרצו פינוק מושלם ורגוע תוכלו גם להעביר יום שלם בספא של מלון דן ירושלים. הספא פתוח מידי יום, החל משעות הבוקר המוקדמות ועד לעשר בלילה.  בסופי שבוע הוא נסגר בשש וחצי בערב.  הכניסה לספא היא בתשלום אך עבור אורחי המלון ישנו תעריף מיוחד.
מעבר לאטרקציות המפנקות של המלון עצמו, קיימות אטרקציות ובילויים בסביבה. אנחנו מדברים על ירושלים, בירת ישראל, עיר עם 3000 שנה של היסטוריה; לכן באופן טבעי לעיר אין ספור אטרקציות , קצר הדף ואיני מתיימר להזכיר את כולן ברגע זה. להלן מעט מהאטרקציות המעניינות שיכולות לעניין את אורחי מלון דן ירושלים:
ראשית אזכיר את גן החיות התנ"כי אשר נמצא בדרום מערב ירושלים. בגן חיות זה תוכלו לפגוש מגוון של בעלי חיים עם דגש על בעלי החיים המוזכרים בתנ"ך, כמו הדב הסורי ותנין היאור. אך בנוסף תוכלו להתרשם ממגוון בעלי חיים מאיזורי גידול שונים בעולם. למי שרוצה קצת היסטוריה יהודית מומלץ לבקר במוזיאון יד ושם שם תוכלו ללמוד על ההיסטוריה היהודית באירופה שלפני המלחמה, דרך השואה והשנים הראשונות שאחרייה. למי שמעוניין בקצת קניות, מומלץ לבקר בקניון מלחה.
ישנן עוד אטרקציות רבות בסביבה של מלון דן ירושלים. אתם מוזמנים לבוא להינות מחופשה מפנקת במלון דן ירושלים. בואו להנות מהאטרקציות במלון ובסביבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה